Informacje o zakupach
Najszybszym sposobem na znalezienie poszukiwanego towaru w sklepie jest skorzystanie z wyszukiwarki, która znajduje się na górze strony, w zakładce „sklep”.
To miejsce na dodanie produktów, które Cię zainteresują / nad którymi się zastanawiasz, jednak nie chcesz dodawać ich do koszyka. Funkcjonalność ta jest dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Nie. Niestety nie wysyłamy zamówień za granicę.
Tak. Zgodnie z Prawem możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem. Nie jesteś zobowiązany do podania przyczyny. Warunkiem przyjęcia przez sprzedawcę towaru jest jednak jego oryginalne opakowanie wraz z całą zawartością oraz brak śladów użytkowania.
Po zalogowaniu się do swojego konta ukaże się status zamówienia, jak również historia wszystkich zamówień, złożonych przez Ciebie do tej pory. Możesz śledzić swoją przesyłkę w aplikacji / na stronie internetowej przewoźnika.
Informacje o płatnościach
Finalny koszt dostawy poznasz po dodaniu wszystkich produktów do koszyka i wybraniu preferowanej formy dostawy. W podsumowaniu pojawi się dokładna kwota wysyłki.
Możesz wybrać jedną z dwóch opcji dostawy, oferowanych przez firmę InPost:
- paczkomaty,
- przesyłka kurierska
W przypadku dostawy kurierskiej, przed przyjęciem paczki sprawdź, czy nie jest ona uszkodzona. Jeśli jest, odmów jej przyjęcia i skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Tak, jednak tylko do momentu skompletowania jego zawartości i spakowania. W tym celu niezwłocznie się z nami skontaktuj: 724 80 80 80.
Po skompletowaniu zamówienia, możesz opłacić je przelewem na nasze konto bankowe:
PEKAO: PL 09 1950 0001 2006 1485 8049 0002.
albo skorzystać z bramek płatniczych PayU , PayPal